New Version Release At 45


Teman akan meninggalkan tugas sebagai pegawai beberapa hari lagi. Sejak April 2003, aku tinggalkan bebudak sekolah dan mungkin 15 April nie aku balik mengadap bebudak sekolah. Aku turun tugas dari pegawai balik jadi cikgu. X pe gaji aku tetap naik. Aku akan jadi guru siswazah, walaupun ijazah tu dah ku simpan lebih 4 tahun kerana belum memberi makna. Wow.,..dah sekali aku tolak DG41 setahun lalu. Kali ini, aku terima dengan rela hati... Insya Allah. Aku akan terus berbakti untuk generasi dan tanggungjawabku kerana Allah.

X de ape yang lebih menarik, kecuali meninggalkan meja dan kerusi empuk, komputer yang x henti2 hidup 24 jam, uruskan shooting dan editing. Database and whatever. yang paling ku sayang cuti bila-bila masa aku hendak. Aku boleh uruskan melancong dan bukan melencong. Aku boleh masuk hutan. Ok.. aku kena release semula...

Welcome home..
Aku nak beli motor tu... CG250

Comments

  1. yei...yei! Mama nak naik motor tu. Nak itut!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts